Aşağıda başlamaq üçün bir neçə təklif var.
Hədəf bazarını müəyyənləşdirin
Biznes modelinizi təsdiqləməkdə ilk addım məhsul və ya xidmətinizi almaq üçün hədəf bazarın kim olduğunu müəyyən etməkdir. Bir çox digər dəyişənlər arasında auditoriyanızı, onların ölçüsünü və xərcləmə vərdişlərini dəqiq başa düşməyincə modelinizin potensialını dəqiq qiymətləndirə bilməyəcəksiniz. Beləliklə, şəxsi müşahidələrinizə və təhlillərinizə, üçüncü tərəf bazar araşdırmalarına və mentorlardan, həmkarlarınızdan və sınaq istifadəçilərindən aldığınız hər hansı rəyə əsaslanaraq ideal müştərinizin profilini yaratmalısınız. İdeal müştərinizi nə qədər dəqiq müəyyənləşdirə və təxmin edə bilsəniz, biznesinizin ehtiyaclarını gözləmək və onlara xidmət etmək potensialı bir o qədər çox olar. İdeal müştərinizin aşağıdakı demoqrafik faktorlarını nəzərdən keçirin:
- Yaş
- Məkan
- Gəlir
- Cins
- Təhsil
- Ailə vəziyyəti
- Etnik mənsubiyyət
Hədəf bazarınızın test seqmentini yaratmaq və onların kim olduqları və nə istədikləri haqqında daha çox məlumat əldə etmək üçün fokus qrupu və ya sorğu keçirmək faydalıdır. Bu, biznesinizi nəzərdə tutduğunuz bazarın daha kiçik, niş seqmentində sınaqdan keçirməyin mənası olub olmadığına qərar verməyə kömək edə bilər.
Müsabiqənin araşdırılması
İlkin tədqiqatınız zamanı, ehtimal ki, digər bizneslərin hədəf bazarınızda oxşar məhsul və ya xidmətlər təklif etdiyini aşkar edəcəksiniz, lakin bu, biznes modelinizin uğursuzluğa məhkum olması demək deyil. Rəqabətlə qarşılaşmaq, məhsul və ya xidmətinizin dəyərini gücləndirməyin və rəqiblərin təklifinin niyə sizin təklifinizə uyğun gəlmədiyini müəyyən etməyin vacibliyini vurğulayır.
Kiçik biznesinizi işə salmazdan əvvəl ideal auditoriyanızı müəyyənləşdirib onlarla əlaqə saxlamağınız lazım olduğu kimi, bazarda onların diqqəti üçün daha kimin rəqabət apardığını bilməlisiniz. Aşağıdakılar rəqabətinizi araşdırmaq üçün beş məsləhətdir:
Vacib məlumat toplayın: Əsas rəqiblərinizi müəyyən etdikdən sonra onların hansı məhsul və ya xidmətləri və kimə təklif etdiyini öyrənməlisiniz. Onların qiymət metodologiyalarını, mövqelərini və brendinqini və ümumi bazar reputasiyasını sənədləşdirin.
Hansı Rəqabətin Növünə Qarşı Olduğunuzu Bilin: Onlar birbaşa rəqabət (eyni müştərilərə eyni məhsullar), dolayı rəqabət (eyni bazarda müxtəlif müştərilərə bir qədər fərqli məhsullar) və ya əvəzedici rəqabət (müxtəlif məhsul və xidmətlər təklif edən) təklif edirmi? eyni bazarda eyni müştərilər)?
Rəqabət Üstünlüyü Müəyyən Edin: Rəqabətinizlə bağlı araşdırma apararaq, fərqli və hədəf müştərilərinizə müraciət edə bilən öz biznes gücünüzü müəyyən edə bilərsiniz. Bu rəqabət üstünlüyü sizi rəqabətdən fərqləndirəcək mesajlaşma və brend imici yaratmağınıza kömək edə bilər.
Biznes modelinizi təsdiqləmək üçün növbəti addım maliyyə təhlilidir. Bu, aşağıdakı suallara cavabların hazırlanması deməkdir:
- Biznesinizi yaratmaq nəyə başa gələcək?
- Başlanğıc kapitalı nə qədər?
- Kiçik biznesinizin ilkin və davam edən xərcləri nədir?
- Biznes fəaliyyətə başladıqdan sonra onun qazanc potensialı nə qədərdir?
- Başlanğıc prosesi ilə davamlı gəlirlilik arasındakı maliyyə boşluğunu necə aradan qaldıracaqsınız?