Bazar araşdırması biznes ideyanızı təsdiqləmək və təkmilləşdirmək üçün istehlakçı davranışı və iqtisadi meylləri birləşdirir.
Əvvəldən istehlakçı bazanızı anlamaq çox vacibdir. Müştəri qazanmaq imkanlarını və məhdudiyyətləri daha yaxşı başa düşmək üçün demoqrafik məlumat toplanmalıdır. Buraya yaş, var-dövlət, ailə, maraqlar və ya biznesiniz üçün uyğun olan hər şey haqqında əhali məlumatları daxil ola bilər.
Sonra bazarınız haqqında yaxşı təsəvvür əldə etmək üçün aşağıdakı suallara cavab verin:
- Tələb: Məhsulunuz və ya xidmətiniz üçün arzu varmı?
- Bazar ölçüsü: Təklifinizlə nə qədər insan maraqlanacaq?
- İqtisadi göstəricilər: Gəlir diapazonu və məşğulluq səviyyəsi nədir?
- Məkan: Müştəriləriniz harada yaşayır və biznesiniz hara çata bilər?
- Qiymətləndirmə: Potensial müştərilər bu alternativlər üçün nə ödəyirlər?
Mövcud mənbələrdən istifadə edərək bazar araşdırması edə bilərsiniz və ya özünüz araşdırma aparıb birbaşa istehlakçılara müraciət edə bilərsiniz.
Mövcud mənbələr sizə çox vaxt və enerjiyə qənaət edə bilər, lakin məlumat auditoriyanız üçün istədiyiniz qədər spesifik olmaya bilər. Sənaye tendensiyaları, demoqrafik məlumatlar və ev təsərrüfatlarının gəlirləri kimi həm ümumi, həm də ölçülə bilən suallara cavab vermək üçün ondan istifadə edin. Onlayn yoxlayın və ya bazar araşdırması resurslarımızın siyahısı ilə başlayın.
Birbaşa araşdırma aparmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz bir neçə üsul var:
- Sorğular
- Anketlər
- Fokus qrupları
- Dərin müsahibələr
Bazar üstünlüyü tapmaq üçün rəqabət təhlilindən istifadə edin
Rəqabət təhlili sizə potensial müştəriləriniz üçün rəqabət aparan müəssisələrdən öyrənməyə kömək edir. Bu, davamlı gəlir yaradan rəqabət üstünlüyünü müəyyən etmək üçün açardır.
Rəqabət təhliliniz məhsul xətti və ya xidmət və bazar seqmenti ilə rəqabətinizi müəyyən etməlidir. Rəqabətli mənzərənin aşağıdakı xüsusiyyətlərini qiymətləndirin:
- Bazar payı
- Güclü və zəif tərəflər
- Bazara girmək üçün fürsət pəncərəniz
- Hədəf bazarınızın rəqibləriniz üçün əhəmiyyəti
- Bazara girdiyiniz zaman sizə mane ola biləcək hər hansı maneələr
- Uğurunuza təsir edə biləcək dolayı və ya ikinci dərəcəli rəqiblər