Öyrənməli çox məlumat və səhv ola biləcək elementlər olduğundan , başlanğıcda nə qədər çox xəbərdar olsanız, uğur əldə etmək üçün bir o qədər yaxşı hazırlaşarsınız.
Məsləhət 1: Başlamazdan əvvəl araşdırın
- Əsas rəqabət kimlərdir və hansı mesajlaşma ilə rəhbərlik edirlər (bu, onların nəyi yaxşı bacardıqlarını bildirir).
- Sənaye daxilində qiymətləri anlayın. Qiymətləndirmə seçimlərinin çeşidini və daha yüksək qiymət nöqtələrinə nəyin səbəb olduğunu öyrənin.
- Hədəf müştəriləri haradan tapacağınıza və potensial müştərilərlə birbaşa araşdırma aparmağa başlayın
Məsləhət 2: Kim olduğunuzu müəyyənləşdirin
Missiyanız Nədir?
Brendinq əksər kiçik müəssisələrin düşündüyü bir anlayış deyil, ancaq loqo və ya addan daha çox məna daşıyır. Seçdiyiniz sahədə ən yaxşı keyfiyyəti təmin etmək üçün mövcuddurmu? Məqsədiniz yerli biznesin dəstəkçisi olmaqdır? Sadəcə olaraq ən ucuz seçim olmağı hədəfləyirsiniz?
Məsləhət 3: Məqsədlər təyin edin
Əgər hədəfinizi başa düşmürsünüzsə, səyahətinizin istiqaməti olmayacaq. Yeni kiçik biznesinizi yaratmaq üçün səyahətinizin əvvəlində məqsədləriniz, nail olmaq istədiyiniz nüanslar olmalıdır.
Bunlar ümumi məqsədlərdən başlayaraq geriyə doğru işləyən qısa və uzunmüddətli birləşmələr olacaq. Qarşıdakı bir neçə il üçün hədəflərinizi təyin edəcəksiniz, sonra buna nail olmaqda sizə kömək edəcək daha kiçik məqsədləri işləyəcəksiniz.
Məsləhət 4: Hər kəsin biznes planına ehtiyacı var
İndi çox praktik olmaq vaxtıdır. Ölçüsündən asılı olmayaraq istənilən biznesin biznes planına ehtiyacı var. Bu, başlanğıc fondlarını toplamaq, kiçik biznes krediti almaq və ya sadəcə xərcləyə biləcəyiniz şeylərə diqqət yetirmək üçün lazım ola bilər. Yarandıqdan sonra o, biznes və biznes strukturu inkişaf etdikcə dəyişiklikləri planlaşdırmağa imkan verir.
Məsləhət 5: Sizi nəyin xüsusi etdiyini ifadə edin
Müasir dünyada çox az müəssisə həqiqətən unikaldır, lakin qruplaşdırıldıqda sizi digərlərindən fərqləndirən şeylərin birləşməsini tapın. Bu, hədəf seçdiyiniz yer, məhsulu dəstəkləmə tərziniz, qiymət modeliniz ola bilər, bəlkə də hamısının və ya on başqa şeyin birləşməsidir.
Mesajınız və onu necə izah etdiyiniz qısa və güclü olmalıdır. Az daha çox. Lift meydançası konsepsiyası diqqətin daha çox olduğu bir vaxtda yaradılmışdır. Müasir cəmiyyətdə fikrinizi çatdırmaq üçün daha az vaxtınız var.
Məsləhət 6: Effektiv Marketinq
Marketinq bir çox kiçik biznes sahiblərinin narahat olduğu bir sahədir, lakin bir az planlaşdırma və əsasları əhatə etməklə, o qədər də qorxulu olmamalıdır.
Müştərinizi tanıyın
Birinci addım müştəriniz kimi düşünməkdir. Bunu düzgün edin və marketinqlə bağlı hər şey asandır. Bilməlisiniz ki, hər kəs sizin müştəriniz ola bilməz. Hər kəsə bazarlıq etməyə çalışsanız, orta hesabla bir iş görəcəksiniz. Yalnız müştəriləri hədəf almaq üçün bazara çıxarsanız, heyrətamiz, diqqətli bir iş görəcəksiniz.